aku nie bkan reti dlm berblogger pon...sje je nk semakkan minda..hehehe

Sunday 4 December 2011

BBQ at Sungai Congkak

Assalamualaikum.....


lame da aku x update blog aku nie...xde pape pon yg mnarik..heheh...

rini nak bg ade story2 la skit...hehe...ni story psal aku n my fmily g berkelah kt Sungai Congkak Ulu Langat...

aku skrg tngah cuti sem....so, cti2 nie, plan la nk bwk fmly aku g jln2 n bkelah..mmndangkan ayah aku g kursus di teluk intan da 2 bulan..mak n adek2 aku xbrjln pon..huhuhu...so,plan2 ngn cazen aku...terase lak nk g berkelah...huhuh

lame tol xg bkelah rmai2..dlu mse kecik2 slalu la g..tp dah besaw nie...sume bwak diri msing2..huuhu...
mmndangkan dapat pluang free bercuti..so kite gune kan mse yg ade ntuk luangkan mse brsma... :)

tp yg best nyer.. item ntok BBQ 2..huhhu...mmg aku melantak abeh...

ha nie dy item BBq 2... :)
sOtong...lama aku xmakan sotong....huhuh

Aku nie alah skit ngan Seafood nie..t gatal2..muke aku nek jrwat...tp ape kn daya...bnde dpan mata...aku
 sembat je la..huhuuh....


ikan temenung vs Chicken satay :P

y aku Chicken Satay?? sebab aku perap aym 2 dgn cara perap satay...sedap....huhuh..nk tawu ke bhan dy??nnti aku bg..hehhehe...


ni mse tngah nk menyediakan pmbakar 2...kitaowg lupe bwk Steno...kmi gne paper jer nk bakor arang 2...agak lame la..huhuhuh......

tngah testing mmbakor..heheh
tngah mmbakor....huhuhu...pedih mato den..... :) 
smbil2 tngu item ni masak..kmi g lah mndy2 dlu..huhuh...bukan maen sojuk air dy..huhuh..lme xkene air sjuk2 sngai nie..huhuh..rsa fresh jew.... :)


cetek jer pon...huhuh

time 2 makan lepas mndy 2...huhuhh...peyot dah mnyanyi...sembat jela..huhu
time mkn 2..aku xpndg nsi da...aku mbik udang,sotong,ayam ikan..jejari ayam lg..ngan air asam ntok mncicah..huhuh...kaw2 pnya....lpas mkn 2 kitaowg mndy lg sepuas2 nyer..huuhh...mmg xlepas pluang la...bkn snang nk dtg..huhhu.,smpai adek aku yg kcik skli 2 xmo blik..nk mndy lg...dah naek nk tukar bju pon,..nk trun mndy blik...xpdan ngan kecik..hehehhe...

tngok r si kecik 2 mndy...huhuh..sakan :)
lepas 2 time nk blik...snap2 lg pic..ntok THE CAZZEN pnyer team.hehhehhe....
ni la THE CAZZEN.. :P

THE CAZZEN :)

hehhehe..... dah la...abeh dah story aku..nk sembang ape pon xtaw da,..hehehhe....

korg pnyer HOLIDAY cmner??  :)

comment2 la yer...heheh...papai....salam
















2 comments: